МЕТА. Ознайомити учнів із відмінністю між шумовими та музичними звуками; розвивати уміння відтворювати ритмічний рисунок твору; вчити відчувати настрій і ритмічний зміст запропонованих творів; засобами музичного мистецтва виховувати любов до народних традицій, музичного мистецтва.

ХІД УРОКУ

1 Організаційна частина.

1 Звучання пісні( за вибором)

·Доброго дня вам, любі малята,

хлопчики милі мої і дівчата.

Щирою посмішкою всіх вас я вітаю,

доброго настрою на весь урок бажаю,

за руки один одного візьмем -

і дружно привітаємось:

2 Музичне вітання - добрий день.

Діти: - Добрий день !

2 Повторення і закріплення вивченого

1 Фронтальне опитування

·Починаємо урок музики.

·З чого складається музика? ( із звуків)

·Чи позначаються звуки на письмі? ( нотами)

2 Тривалість нот

- Якої тривалості бувають ноти?

( Вчитель викладає на дошці сонечко з написом “ноти”, діти називають ноти за тривалістю, вчитель викладає промінці з нотами)

·Якої тривалості ціла нота, половинна, четвертна, восьма?

( Вчитель викладає промінці)

3 Поспівка

·Нотами якої тривалості записана поспівка?

·Давайте спробуємо її заспівати?

Кап, кап, кап-кап, кап — звід -ки піс- ня ли- не?

Кап, кап, кап-кап, кап — ка-па-ють крап -ли -ни.

3 Повідомлення теми і мети уроку

·Що допомагає людям передати музичні звуки?

·Це музичні інструменти.

·Сьогодні з вами ми дізнаємося на які групи поділяються музичні інструменти за їх звучанням, послухаємо гру на деяких з них.

4 Вивчення нового матеріалу.

·Подивіться на малюнок і назвіть музичні інструменти.

·Які з них звучать виразно, чітко, наспівно, а які видають тільки шумові звуки?

1 Розповідь вчителя про музичні інструменти.

- Як тільки ми починаємо грати на будь якому інструменті, лине якась мелодія.

Мелодія — це найголовніший елемент музичної мови, засіб музичної виразності, одноголосно виражена музична думка, яка містить у собі інформацію та емоції.

2 Вибір шумових інструментів серед інших.

3 Слухання музики. Арам Хачатурян. “ Гра на бубні”

а) Відомості про автора.

Арам Ілліч Хачатурян народився 24 травня 1903 року у Тбілісі. Ріс у родині ремісника. З дитинства любив музику, мріяв грати на музичному інструменті. В 1921 році з групою вірменської молоді виїхав до Москви і через рік вступив до Гнесінського музичного училища. 5 років навчався у Московській консерваторії, яку успішно закінчив у 1934 році. За цей час Арам Хачатурян написав уже багато музичних творів для оркестрів . В 1939 році композитор написав перший вірменський балет. Твори Арама Ілліча були частими гостями на на багатьох сценах різних країн світу. Одночасно Арам Хачатурян працював у театрі і кіно, виступав як деригент, гастролював по всьому світу з концертами, працював викладачем у Московській консерваторії. За свою працю комозитор неодноразово був нагороджений багатьма високими нагородами. Помер великий композитор 1 травня 1978 року в Москві, де відкритий пам'ятник композитору. Його іменем названі вулиці.

б) Слухання п'єси “Гра на бубні”.

в) Обговорення твору.

5 Фізкультхвилинка

6 Розучування пісні “ Ой минула вже зима”

1 Слухання пісні

2 Розучування пісні.

3 Хоровий спів.

7 Підсумок уроку

·Які є інструменти? ( музичні і шумові)

·Гру яких інструментів ми сьогодні чули?( бубнів та барабанів)

8 Релаксація

Дитяча гра “Воробей”

( Діти утворюють коло, всередині - “воробей”.

Всі рухаються по колу, співають, плескають в долоні:

Киш, киш, воробей,

не клюй конопель.

Мої конопельки,

дрібні, зелененькі,

у вірчики в'ються,

самі не беруться,

братись не даються.

9 Музичне прощання.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

  • JamesIcone

    2017-04-30 02:20:09

    прогон хрумером логин скайпа kai230361...