Конспект заняття в різновіковій групі
Тема: «Чарівні сніжинки»

Мета:

Вчити дітей будувати круговий візерунок з центру, симетрично розташовуючи елементи на променевих осях;

Вчити використовувати у візерунку різноманітні прямі, округлі лінії, форми, рослинні елементи;

Розвивати вміння користуватися пензлем (малювати кінцем, всією кистю, вільно рухати в різних напрямках);

Викликати у дітей бажання створювати колективну композицію з намальованих сніжинок.

Матеріали:

демонстраційний - фланелеграф, конверт із зображенням сніжинок, чистий макет сніжинки.

роздатковий - чистий макет сніжинки на кожну дитину, гуаш білого кольору, тонка пензлик, серветка, непроливайка, підставка для пензлика.

Хід заняття

1. Організація дітей.

- Діти, до нас на заняття прийшли гості і хочуть подивитися, як ви вмієте малювати красиві візерунки. Тихо Сядьте за столи, руки покладіть на стіл.

2. Основна частина.

Хлопці, вранці, коли я йшла на роботу, біля воріт нашого НВК мене зустрів сніговик. У нього за плечима була сумка з листами, і він передав одне з них мені. Затримувати я його не стала, вже дуже він поспішав. Подивилася я на конверт і здогадалася від кого воно. Думаю, що ви теж уважно подивіться на конверт і скажете від кого. (Діти розглядають конверт і висловлюють свою думку)

Скажу вам по секрету це лист від діда Мороза, давайте разом подивимося, що ж він нам надіслав. (Вихователь відкриває конверт і дістає макет сніжинки. Показує її дітям.)

Та це сніжинка. Думаю, що Дід Мороз почув як ми старанно готуємося до Нового року і вивчили вірш про сніжинці. Давайте згадаймо його. (Діти читають вірш.)

Єсенін С.. «Сніжинка»

Світло-пухнаста сніжинка біла

Яка чиста, яка смілива!

Дорогий бурною легко проноситься

Не в блакитну височінь, на землю проситься.

Але ось кінчається дорога дальня

Землі стосується кришталева зірка.

Лежить пухнаста сніжинка смілива

Яка чиста, яка біла

Зачекайте друзі, а в конверті ще щось є. Дивно, що ж це може бути (вихователь дістає порожню чисту сніжинку). Напевно, це підказка від діда Мороза. Ця сніжинка з шістьма куточками, давайте їх порахуємо. (Діти вважають куточки. Якщо рахунок правильний дітей похвалити, якщо помиляються - поправити.)

Ми з вами зараз намалюємо незвичайні морозні мережива.

Сніжинка якого кольору? (відповіді дітей).

Малювати будемо тонкими-тонкими пензликами, використовуючи білу гуашеву фарбу в роботі по темному фону.

Давайте пригадаємо з чого почнемо малювати що б сніжинка вийшла красивою (відповіді дітей).

Всі сніжинки різні, але в основі мають загальну форму (вихователь показує малюнок сніжинки - основу шість променів, що розходяться з однієї точки).

Показую прийом малювання, друзі, будьте уважними: ставлю точку посередині і проводжу шість променів, один промінь вгору, один промінь униз, два променя вліво і два променя вправо - це основа сніжинки. Тепер з'єдную промені: малюю кола - один навколо точки, другий далі (вихователь показує прийоми малювання.)

Тепер її потрібно перетворити в чарівне мереживо - це можуть бути точки, завиточки, листочки, цятки, ягідки, гілки і все, що захочете. Подивіться - сніжинка тонка легка, витончена. Давайте згадаємо, як ми малюємо тонкі лінії? (Відповіді дітей. Якщо діти не можуть, то вихователь нагадує прийоми малювання.)

Адже це зовсім не важко, та й Дід Мороз для вас прислав підказки у вигляді сніжинок (Вихователь з дітьми розглядає вміст конверта) Бачите, діти, який дід Мороз турботливий він не тільки сніжинки надіслав, але і підказав, як їх правильно малювати. Ми вже його не підведемо, намалюємо красиво і свої сніжинки йому відішлемо. (Вихователь забирає зразки.)

Діти приступають до роботи!

Після виконання роботи вихователь пропонує дітям відпочити.

Пальчикова гімнастика

«Ми сьогодні малювали, (гладимо руки, пальчики)

Наші пальчики втомилися.

Нехай трошки відпочинуть (струшуємо кисті рук)

Знову почнуть малювати.

Дружно лікті відведемо (лікті за спину)

Знову почнемо малювати.

3. Аналіз.

Ну а тепер подивіться на свої сніжинки, які вони у нас гарні. Акуратно встаємо і кладемо сніжинки на мій стіл. Подивіться уважніше: чиї ж сніжинки мають найбільш тонкі лінії і гарний візерунок. (Колективне обговорення робіт.)

Ми наші робота зберемо, і , поклавши їх у конверт, відправимо Дід Морозу. Нехай побачить - які ми майстри і те ж трохи чарівники.

4. Підсумок.

А тепер, діти, скажіть, що ми сьогодні робили на занятті? (Відповіді дітей.) Ми навчилися будувати кругової візерунок з центру, симетрично розташовуючи елементи на променях. Повторили і закріпили прийоми роботи з пензлем (малювати кінцем, всією кистю, вільно рухати в різних напрямках). Я думаю, вам сподобалося бути казковими художника, а Дід Морозу сподобаються ваші сніжинки.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi